تیم کارشناسان سیما دانش ایساتیس با هدف ارائه تجربه ۱۰ ساله خود را در زمینه سیستم Billing به صنعت آب در راستای خدمت رسانی به مشترکین این بخش ، دو شرکت آب وفاضلاب را تحت پوشش سیستم جامع خدمات مشترکین قرار داد
نیاز سایر شرکتهای آب و فاضلاب و مطلوب بودن عملکرد سیستم Billing سایر مشتریان این حوزه را به ۱۰ شرکت افزایش داد و شرکت در راستای نیازهای روزافزون مشتریان به توسعه و پشتیبانی سیستم جامع خدمات مشترکین پرداخت
نیاز به توسعه خدمات الکترونیک و ارائه خدمات غیر حضوری شرکت را در راستای توسعه پرتال خدمات مشترکین و سامانه های جانبی پیام کوتاه و کدهای دستوری (USSD) قرار داد
توسعه سیستم جامع خدمات مشترکین و تحت پوشش قراردادن ۲۴ شرکت آب و فاضلاب با امکان ارائه خدمات الکترونیک و ارائه راهکارهای پرداخت
بروز رسانی خدمات الکترونیک و سیستم جامع خدمات مشترکین با هدف ارائه خدمات مطلوب تر در شرکت های طرف قرارداد
توسعه فناوری های نوین و قابلیت های سامانه های موبایلی تیم توسعه شرکت را بر آن داشت تا اپلیکیشن های قرائت و ارزیابی، بازرسی و نصب کنتور را طراحی و با سامانه جامع مشترکین یکپارچه نماید
با توجه به نیاز به افزایش تعداد درگاه های ارائه خدمات به مشترکین شرکت های آب و فاضلاب جهت سهولت در دسترسی به خدمات الکترونیک، اپلیکیشن همراه مشتریان با نام تجاری همراب برای حداکثر پوشش گوشی های همراه تحت اندروید و ios توسعه یافت
نگاهی بر نیازهای آینده در دنیای فناواری شرکت را در مسیر جدیدی قرار داد تا محصولات جدید را بر پایه سیستم مدیریت کسب و کار فرآیندها پیاده سازی نموده و راهکارهای جدیدی را به مشتریان خود ارائه دهد
شرکت محصولات جدید را بر پایه سیستم مدیریت کسب و کار فرآیندها پیاده سازی نمود و با ارائه راهکارهای جدید به مشتریان ، آن ها را در مسیر تعالی ارائه خدمات به آحاد جامعه قرار داده ، تا در این زمینه برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر میهن عزیزمان ایران
نقش داشته باشد.